Тренінг з розробки ефективних відео

31-10-2011

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв   провела тренінг (Київ), розрахований на тих, хто збирається створювати відео, зокрема про бібліотеки і для бібліотек, і хоче здобути необхідні творчі та технічні навички. У тренінгу брали участь  працівникі бібліотек-переможців конкурсів програми «Бібліоміст» та членів Української бібліотечної асоціації (УБА)  у тому числі  бібліотека ім.Т.Г.Шевченка.

Учасники тренінгу здобули знання та практичні навички за темами: 

Сучасне знімальне обладнання стандартної (SD) та високої (HD) чіткості Оптичний формат і оптична лінійка . Що таке "якість зображення "; «Основи композиції кадру». Поняття "кадр" і "план". Крупність плану. Розкадровка об’єкта, який знімають. Сюжетно-композиційний центр. Правило "третини". Рівновага в кадрі;

«Технологія відеозйомки». Підготовка до зйомки: засвоєння місця запланованої зйомки. Вибір точки зйомки. Організація кадрового простору. Фон за людиною, яку знімають у кадрі. Що таке "монтажна зйомка"? ;

«Освітлення при зйомці». Природне та штучне освітлення. Основні види світла. Проблеми зі світлом при зйомках у інтер’єрах. «Необхідна» і «достатня» кількість світла при репортажній зйомці. Експонометричний контроль обличчя людини, яку знімають у кадрі. Поняття "нормальне портретне світло";

«Відеомонтаж» : Станція нелінійного монтажу. Створення проекту. Основні правила монтажу. Найважливіші фільтри при пост-обробці відзнятого матеріалу. Робота зі звуком.

 «Відеомонтаж»:  Станція нелінійного монтажу. Створення проекту. Основні правила монтажу. Найважливіші фільтри при пост-обробці відзнятого матеріалу. Робота зі звуком тощо.


Тренери :Лєбєдєв Михайло Геннадійович, член Спілки кінематографістів України (Гільдія кінооператорів), член Європейської гільдії кінооператорів "IMAGO", лауреат Художньої премії "Київ" ім. Івана Миколайчика, телеоператор і режисер художніх телепрограм.
Працював режисером постановником на ТРК "ICTV", головним телеоператором в ТРК "Альтернатива", викладав майстерність оператора в Києвському національному університеті кіномистецтв ім. Карпенка-Карого, на курсах "Інтерньюз-Україна".


Гребьонкін Володимир Петрович, журналіст (портал НоваУкраїна, ВД «ОГО», «Житомир.инфо»), керівник маркетингових проектів у соціальних медіа (SMMGroup), PR-менеджер групи «Друга ріка», менеджер проектів, начальник аналітичного відділу (PR-компанія «MediaBrand»).